GoMarina - ny betalingsløsning for gjestehavnen Sandnes
Skrevet av: AT, publisert 22.05.2018
Det er nå etablert et nytt betalingssystem i gjestehavnen i Sandnes. GoMarina er et app-basert betalingssystem som nå brukes av over 200 havner i hele Skandinavia. Systemet fungerer slik:
/6A659531E488B16FC1258295004CB89D/$File/GoMarina%20i%20Sandnes.png)
Registrering
Rask registrering gjør det enkelt å bruke appen. Kom i gang ved å legge til navnet på båten din, registreringsnummer og bilde av båten.
Betaling
Legg til et betalingskort (VISA/MasterCard) til profilen din, og GoMarina Appen er klar til bruk. Havnegjesten har nå en betalingsautomat rett i lomma!
Kjøp
Søk fram Sandnes gjestehavn i appen. Her velges tjenester fra en meny - jfr båtlengde, om man ønsker strøm etc. og man får også kode med tilgang til serviceanlegget. Alle kjøp lagres i appen.
Kontroll
Havnevertene vil ut fra båtbildet i sitt adminpanel kunne se hvilke båter som har betalt.
Meldinger
God service krever god kommunikasjon. Om det skulle forekomme avvik eller andre viktige hendelser, er det lett å kontakte båteiere via meldingstjenesten i appen.
Mer info om GoMarina